mandag 8. august 2011

Katten og skilpadden - Living in perfect hamony

Jeg kom tilbake til León for noen dager siden, etter 2 måneder i Norge. Jetleg'en begynner å ta av, men dagene er fortsatt late og fine. Temperaturen i León nå er ganske perfekt, rundt 27 grader vil jeg tippe, med sol og litt regn på ettermiddagene. (Etter to måneder i Norge har jeg blitt vant til å snakke om været, noe man aldri gjør her med mindre det er flom eller orkan..) 

Jeg bruker mesteparten av tiden på å bare nyte det å være tilbake her. Når man bare sitter sånn og nyter tilværelsen så får man ofte med seg ting man ellers ikke får med seg i en travel hverdag. Som for eksempel at skilpadden har kommet frem fra gjemmestedet sitt og leker med den nye kattungen i hagen. Da måtte jeg finne frem kameraet selvfølgelig. 








Det er deilig å være tilbake i vakre Nicaragua. Og nå skal jeg endelig begynne å oppdatere bloggen min igjen, sakte men sikkert... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar